Lite ledigt från familjen..

Idag har jag haft lite "Sandratid" hemma hos Huset.
Han skulle städa så jag erbjöd mig att hjälpa till, så han hämta mig halv 3 och kom hem för en liten stund sen. Vi städade i samma ordning som alltid. Vi är ett riktigt bra team, vi behöver inte ens kommunicera med varandra vi vet vem som tar vad och vilken ordning. Sen när vi va klara stack vi i väg och handla lite dricka och käk. Efter det va det OTH ftw! Vi kom till avsnitt 18 denna gången så vi är snart klara med första säsongen. Men vi får la se när nästa gång blir.

Nu ska jag och gubben kolla på CM och mysa lite.
Men först ska man fixa i ordning sig för sängen. Får ju inte glömma min mag gympa innan jag somnar :)
jaja neh nu fastnar jag i tvn hela tiden såå bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0