tick tack, tick tack...

Klockan går fort som bara den på kvällarna.
Jag skulle vilja ha fler kvällstimmar :P Skönt att se på film,tv och sitta vid datorn.
Fast stunden nu när man stängt av datorerna och kryper ner i sängen med mysälskling och ser på CM (Criminal Minds) är lätt bäst. Älskar serien men kan ju bara se efter barnen somnat. Ingen barnvänlig serie direkt.
Dock hinner jag aldrig se ett helt avsnitt utan somnar typ efter halva (ibland tidigare). Därför gör jag alltid i ordning mig tidigare och kryper ner så jag hinner se det jag missa kvällen innan :P

Snart är det åter helg och jag förstår inte vart veckan tagit vägen men nånstans tydligen :)
I morgon är det ju inte dagis vilket är grymt skönt. Slippa behöva gå upp innan 7 är ingen höjdare när man inte somnar förens 00-01 på kvällarna. Men upp går man ju ändå ;)
Skulle dock inte förvåna mig om båda ungarna vaknar före 7 i morgon bitti ändå.
Lördag längtar jag dock till eftersom jag vill ha lördagsgodis :P
Man kan ju inte leva utan haha.. försöker ju dra ner på godis ätandet och det funkar faktiskt ganska bra men det kanske är för att jag dricker mer läsk istället. Who knows ;)

neh nu svamlar jag bara så bäst att jag hoppar till kojs innan jag somnar 3 min in i CM :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0