Träningsvärk?

Jag gick med full power och tänkte va skönt att ha träningsvärk imorgon och verkligen känna att man gjort nåt :P
Men neee ingen träningsvärk :(
Får nog köra på hårdare nästa gång.
Skicka i väg 4 paket med grejer jag sålt på tradera igår och idag åker ett till iväg.
Det är inga stora summor men många bäckar små.. brukar man ju säga.
Dock är det riktigt krångligt med tradera tycker jag.
Eller inte själva aktionerna men packandet och i väg skickandet.
Tur man har gubben som hjälper till när jag inte ha tålamod till vissa saker :P
Idag blir det byte av gardiner och annat plock.
Förstår verkligen hur det kan bli så rörigt hemma men på något sätt lyckas det alltid bli det.

Annars idag blir det middag och ska köra ett grafikkorts test på datorn i 3 timmar :P
Så funderar jag på att dra en film idag/kväll.
Måste få kollat mina hyrfilmer så jag kan skicka tillbaka och få hem nya :)

Nu går iaf the f-word så måste kolla det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0