I leave the world behind

Sitter och tittar ut över matbordet när min familj sitter och äter fläskpannkaka med lingonsylt.
Jag själv väntar tålmodigt tills gubben ätit klart så kan jag ta hans tallrik sen :P
Sparar disk och på miljön ;)

skit länge sen man skrev nåt här sist, lusten har inte funnits där men nu ville jag dela med mig lite granna. Simba lillen blev sjuk förra helgen så i tisdags fick vi akut åka till djursjukhuset och nu går han på medicin tills i morgon sen får vi se om det hjälpte annars får han en annan kur på onsdag.

Annars har här inte ändrats så fruktansvärt mycket.
barnen växer som ogräs och tiden springer i väg.
Robin börjar på dagis i augusti och Evelina börjar på en ny avdelning.
Vi har vart uppe hos mamma och myst en massa för inte så länge sedan.
Vi har fått massa nya tillskott på balkongen, vinbärs busken överlevde vintern och en jordgubbsplanta.
Detta året kom en rabarb planta, gräslök, vitlök, dill och smultron :)
Så snart har man ett helt grönsakslanne på balkongen.

Nu är det visst min tur att äta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0