Rubrik?

Jag märker hur jag redan kör fast på rubriken jämnt.
Den är verkligen pest.. Avskyr den så in i bomben :P
Men nu skiter vi i det.
Idag blir det som sagt sitta inne precis som alla andra dagar till Evelinas prickar har torkat.
Vill ut! Solen skiner och vi får sitta inne.. Iofs är det inte speciellt varmt men det är ju skit samma.
Idag verkar det som att inga av våra grannar ska behålla sina staket runt sina trädgårdar :(
Ser riktigt fult ut men aa vad ska man göra. Om jag fattade det rätt så tar helsingborgshem bort staketen ifall man själv inte rustar upp dem och fixar till det. Kan jag ju dock tycka är lite fel eftersom om man flyttat in i en lägenhet på bottenplan och staket redan va röttet som tusan så vill man kanske inte eller kanske inte har råd att fixa sitt staket asap :P

dock inte mitt beskymmer men jaja.. ser ju fortfarande grymt fult ut :D


Barnen är grymt rastlösa och vill ut och leka.. känns inte kul att säga en gång i timme att det inte går för att Evelina har sina prickar. Får se om vi inte kan fixa nåt pyssel om en stund :) Funderar starkt på att göra trolldeg som dom kan leka med och sen köra in i ugnen och spara.

Ja neh nu måste jag ta tag i min tvätt för annars blir det aldrig gjort haha

ha en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0