Måndag

Måndagen spenderas hemma med sjuklingen, Evelina är iofs och hemma men frisk. Robin är just nu feberfri men hans allmän tillstånd är till och från. Kanske får ta en extra dag hemma iaf. Det beslutet tar jag i morgon bitti :) Jag själv håller oxå på att åka på nån satans förkylning känner jag. Hela kroppen är lite efter och vill inte riktigt va lika på det som den brukar. Hoppas bara jag slipper sängliggande förkylning så är jag nöjd! I helgen har jag varit ganska effektiv och fått gjort lite saker hemma utöver det vanliga städa skit sakerna. Fått målat klart mina ramar och har påbörjat 2 nya. Även slängt på ett nytt lagar på min handdukshållare så den ser lite bättre ut :) Gått i genom lite saker som hade staplats på högar lite här och där i lägenheten. Fått tvättat lite tyger som jag insåg behövde en omgång i maskinen. Skolarbetet är färdigt, nu ska det bara ren skrivas och in på ett usb minne för att sen skrivas ut och lämnas in. Idag ska jag se om jag inte kan få målat lite till på mina ramar och annat smått och gott för att kanske få på börja min hall som jag tänkt måla i ett halv år snart!
Men vi får la se hur långt jag kommer med det.
Neh undra om man skulle hänga sängkläderna som nyss blev klara i maskinen för att sen kanske byta sängkläderna i barnens rum medans man ändå håller på.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0