problem kommer sällan ensamma

Ja bloggandet verkar inte alls ligga i min dagliga rutin.. dock kanske för att jag inte har någon direkt rutin, vilket är ganska konstigt då jag VA petnoga med att ha kontroll på allt. Nu är man istället sönder stressad typ hela dagarna och allt bara öser in, sen glömmer man typ hälften av allt som trillat in under dagen man ska hålla koll på. Och denna veckan känns som att det bara är en massa problem som trillar in :( Nu är det återigen problem med Evelinas dagis och ingen verkar återigen inte bry sig. Evelinas glasögon har gått sönder igen och det måste hänt på dagis eftersom hennes glasögon va i bra skick när hon gick hemifrån men när vi kom hem från dagis va bågen helt skev. Men det har INGEN sett på dagis så det kan inte ha hänt där.. Men vart skulle det då skett? När hon rymde i 5 min, trilla och glasögonen fick sig en dänga? Frågade Evelina när jag såg det och hon berätta att hon trillat på dagis men började inte gråta.. Okej, säger detta till hennes dagis men nope inte en chans.. skrattretande verkligen! Men som sagt problem kommer ju sällan ensamma så visst ska bilen krångla och typ ALLT annat bara för att.. Undrar verkligen vad som kommer här näst på tur?


Annars så har det vart ASA mega duper kallt idag så blev dubbla byxor men det hjälpte inte ett peklas alltså. Hade lika gärna gått utan byxor kändes det som :P Annars va la "skol" dagen givande. Hade hel dag med Carin och det snackades om stress vilket vi ska göra ett par torsdagar fram över. Jag är ju kvinna så man kan göra 2 saker samtidigt :P Lyssna om stress och skriva SO arbete ;) Blev dock ett par fel stavningar men det fixar jag till sen.
Så har känt mig väldigt effektiv! Då förtjänar man nog en frukost på donken i morgon :P Får se först om jag hinner över huvudtaget. Ska slänga i väg ett sms till Sabina oxå ifall hon vill haka på.

En bra dag startar med en bra god frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0