sjukare än sjukast

Förra veckan var det barnen som var sjuka och denna veckan är det en själv..
Legat total däckad sen i måndags! Feber och förkylning av dess like.. idag vakna jag feberfri och allt kändes toppen utan hostan och näsan då så klart men ack va man fick äta upp det eftersom feber kom tillbaka bara för en liten stund sen. Evelina fick feber igår kväll igen så tydligen går skiten bara runt här hemma. Men gubben va söt igår fast han oxå är dålig så stack han till maxi och köpte 2 liter coca cola, choklad ask och en söt nalle med en triss :P Men som vanligt hade man ju sagt till han att han inte behöver ge mig nåt :P

Neh får la fortsätta vila innan febern blir högre för att jag anstränger mig hela tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0