trodde jag!

God eftermiddag!

Jag skulle inte tagit ut vinsten i förskott.. Igår kväll fick Robin feber igen så blev skolan idag för att lämna in mitt SO arbete och sen få mina busspengar eftersom det går ut i morgon. Så gubben fick köra VAB för första gången någonsin :P Sen kom han och barnen och hämtade mig efter skolan så stack vi till willys eftersom mjölken och yoghurten va slut hemma. Så nu har vi käkat middag och jag har fått målat lite mer på mina saker. Jag vet, fattar inte heller att skiten inte är klar :P Målat varje kväll ändå är det inte klart.. Såg även nu när jag målat att färgen håller på att bli sluter så får ta en dag och köpa ny.

Neh nu kanske det får bli att ta disken.. den lär ju inte göra sig ren själv :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0