Ensam kväll idag då

Ja då va det Onsdag, tråkigare dag får man leta efter..
Blev irriterad idag på kursen men pallar inte skriva allt :P
Får se hur det går i morgon!

Idag kör jag hela dag/kvälls passet med barnen.. Gubben har personalmöte på jobbet och sen ska han direkt till föräldramöte på Evelinas förskoleklass som hon ska börja i till hösten.. Så natting står jag för idag och lär bli bråkig men det får gå ändå :P

Annars idag har det vart fett dött med saker som har hänt.
Bara det vanliga.. städ, tvätt och annat skit som ska göras varje dag..

Igår va jag iaf hos Huset en sväng. I hans nya lgh, det hade hänt lite nytt sen jag va där sist.
Hans nya lgh kommer bli så grymt fresh tror jag!
Innan vi stack hem till han så va vi på maxi och handla så han fick hem lite käk.
Men nu ska jag ta och lägga ungarna och sen se om jag kanske pallar göra nåt att äta.
Grymt hungrig men sjukt lat idag.. Pallar verkligen inte göra nåt men det ser inte ut som någon annan kommer göra det åt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0