sista lediga dagen

Japp och dagen har gått som en raket.
Poff så va den borta!
Vi började med frukost på donken sen vidare direkt till loppisen.
Hittade inga fynd så kändes lite som slöseri med tid.
Väl hemma igen så börja vi stor städa lägenheten vilket verkligen behövdes!
Sen laga mat och baka blåbärspaj, mums

Så nu är det sängen :(
Tråkigt som fan.. Känns som man aldrig är ledig eller hemma för den delen!
I morgon blir det upp tidigt igen och börja vardagen igen.
Tvätta är ett måste när jag kommer hem i morgon! Känns som man aldrig hinner i kapp nu för tiden.


Dock är jag grymt stolt att jag inte vart och shoppat massa denna helgen iaf :P
Fast har bestämt ut lite grejer från ikea vi måste köpa, eller måste och måste men jag vill :)

Så nu sängen innan jag somnar sittandes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0