Sjukt ont i kroppen

Då va man äntligen hemma!
Vart hos huset och hjälpt han flyttstäda sin gamla lägenhet..
Fy fan va det tar på kroppen, helt öm och ont överallt.
Men vi blev klara med hela lgh idag vilket va grymt skönt!
Igår efter kursen hämta gubben mig med ungarna så stack vi och handlade. Sen hann vi inte mer än hem packa upp grejerna sen stack jag med Huset hem till hans nya lgh där vi fick i ordning vardagsrummet typ.
Fick iaf i ordning i fönstret och jag blev riktigt nöjd över mitt verk!
Sen kolla va på twilight, New Moon och där någonstans somna jag :P Stack till hans gamla lgh vid 9 tiden i morse och satte i gång med hårdhanskarna.

Ikväll blir det bara lathet för min del!
Gör inte ett skit mer idag än att titta på serier och tv :)

Fått en liten massage av gubben iaf och det va grymt uppskattat!
Duscha ska jag med göra men inte just nu för nu ska jag vila, vila och åter vila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0