Gubbfri helg

Att ha en gubbfri helg har sina för och nack delar. Kan va skönt med lite ledighet från den lata gubben :P Men samtidigt är saknaden stor. Det skriker ensamhet i sängen och den känns som ett ingemansland. Ingen att prata vuxna saker med när man känner för ett par vuxna meningar.


Barnen är på en hyffsat vänlig nivå :) Inga stora syskonbråk än! Syskonbråken dyker väl upp efter ett par timmar när dom tröttnat på varandras sällskap med låtsasbråk ;)

Tänkte få nåt gjort idag men känner ingen lust alls för varken det ena eller det andra. Känner mig rastlös och uttråkad. Inception går på tv i bakgrund här i mitt "stora" sovrum. Barnen river tv rummet framför scooby doo :)
Gubben skulle höra av sig när han vaknat så får väl se vilken tid det inträffar :P Lär ju inte hända innan klockan 14 om jag känner han rätt haha 
Killar som lanar blir aldrig trötta, förstår inte detta.. Jag kan knappt hålla ögonen öppna efter 23 ;)

Nu se om snabeldraken vill dra en vals med mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0